Ważne informacje

Informacje dotyczące opłat

Po dokonaniu opłaty, należy przesłać na adres mailowy szkoły lub dostarczyć do sekretariatu dowód wpłaty w terminie do 25. dnia każdego miesiąca. We wrześniu i w styczniu termin opłat jest wyznaczany przez sekretariat.

Za datę zapłaty przyjmuje się datę wpływu środków na konto szkoły.

Jeśli opłata nie została uiszczona terminowo, nie wydajemy obiadów.

Rachunek bankowy do wpłat za obiady:
58 1030 1508 0000 0005 5010 7074

W treści należy podać dane: szkoła, klasa, imię, nazwisko, miesiąc, za który jest dokonana wpłata.

O rezygnacji z obiadu poinformuj do godziny 9:00 danego dnia.

E-mail: obiady.zss89@eduwarszawa.pl

Zwrot nadpłaty za obiady

Nadpłata, która widnieje na koncie obiadowym ucznia, może pozostać do września 2024. W takim przypadku  opłata za obiady we wrześniu będzie pomniejszona o tę kwotę.

Dostosowanie